Zoo dalan Jusco


Ada ke Zoo dalam Jusco?

Tak percaya? cuba tengok ni..Haziq tak tipu tau..



Haziq dengan daddy...tengah tengok burung tu..cantikan? colourfull kan?

Haziq suka..tapi takut bila burung tu bergerak..

kalau dari jauh..bising ajer mulut dia dok panggil bird...bila dah dekat..memanglah takut sangat

Sungguh teruja Haziq...

Tengok tu...tak berkelip mata dia tengok bird tu

Betul tak?

Saja jalan-jalan nak cuci mata...g Jusco terjumpa plak Zoo dalam ni..so kita layanlah dulu..tapi mummy tak boleh lama-lama kat sini....geli tengok ular...

Ada gak orang yg berani kan letak ular kat leher dia? mummy nak pegang pun geli apatah lagi nak sangkut kat leher..mau pengsan 44 hari tu




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

echa said...

rasanye nie 1st time ada zoo kecil dalam jusco....nie kat jusco mane ek?

Rizziela said...

Jusco Cheras Selatan

Yerlah...1st time saya tengok ada zoo kat dalam Jusco

AngahSayang2314 said...

eeee seram lak angah tengok.... bab ular nie.. kalau angah pun takut gak..