Nasi Lemak tanpa garam


Semangat bangun  nak masak nasi lemak....siap dah masak

Nasi lemak, ikan bilis goreng, sambal ikan bilis, telur rebus  &telur goreng..siap

Sekarang tiba masa nak makan


lauk pauk untuk di  makan bersama nasi lemak

Nasi  lemak

7 pot sekali masak..untuk dimakan 4 dewasa  3 kanak-kanak

Walaupun nasi terlupa letak garam...tapi laju  ajer semua orang  makan...nasib baik ada  sambal ikan bilis yg sedap....tercover gak nasi lemak tak ada  garam ni

Esok  kita  nak masak  apa plak?






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

ppb_ppkp said...

wahhhhhhh..mantopsss..I like nasik lemak......yummyyy..kak ziela lawan ngan papadommm bertambah terangkat goitew..

rynas said...

wah rajinnya uols...sedap nampak nasi lemak tuh. nasi lemak ni mmg bergantung pd sambal ikan bilis kalau sedap nasi tak cukup garam pun sedap....

rynas said...

wah rajinnya uols...sedap nampak nasi lemak tuh. nasi lemak ni mmg bergantung pd sambal ikan bilis kalau sedap nasi tak cukup garam pun sedap....

Amy Syaquena said...

salam..

tengok gambar pun dah terliur macam mane kalau depan mata..mesti terangkat nie...

~HaiRiZaN~ said...

wah.. akak dah try nasi lemak warna hijau ye.. hehehe

LeEyA said...

mcm sy hari tu.. buat nasi lemak.. tak letak garam.. husband mkn kta tak lemak.. tp, tgk2 3 pinggan sekali sapu..