Buai Laju-Laju...sampai pujuk atap....


Kaki buaian betullah anak teruna sorang ni

Bukan main suka lagi bila nampak buaian....

Dari tak pandai..sekarang dah pandai berbuai sendiri

Pantang betul kalau nampak buat...sibuk kaki tu nak melangkah ke buaian tu..

Tak kira panas..hujan..tetap nak gak

Control handsome

Tingginya Haziq naik buai

Siap maintain lagi bila berbuai laju..langsung tak takut...bagus.itu barulah anak lelaki kan Haziq? ni bila lambung sikit ajer..nagis..lambung tinggi lagilah nagis...sejak dok kena lambung dengan tok wan..baru la Haziq tak takut sangat.......

Daddy tolong kemaskan tangan..takut terlepas plak anak bujang daddy sorang ni nanti

Muka ala-ala sedih ajer kan?

Bukan sedih apa...sebenarnya Haziq  mengantuk..tak cukup tido...waktu tido dah lepas..tapi nak gak main buai kat bawah terik mentari....mummy layankan ajer

Suka kan?

Memang Haziq suka sangat dapat main buaian tu....




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

berani btol si haziq ni yek anik buai cam org besar dah.kalau Aisyah berani naik, tapi tak berani hayun pun

echa said...

ngantuk rupanye..patutla tengok muka sedih jer....sama cam erisha gak la..kalu dah bleh main tu dah x ingat time tido ker,makan ker hihihihi.lebih suka main

mamaaerish@eb said...

eb yg tgk lak gayat... naper eh?... angle shooting tuh jkot eh?... ;p

Amy Syaquena said...

bagusnya , amy kalau naik buai je jam2 tue pening..takut x kena tempat...jom join contest bersama ANAKKU

Chor Ayu said...

OR ayu ayun slow2 kak... riso trpelanting..ekkeke