Aksi si handsome

Berangan ala-ala kat tepi pantai..yerlah...nak g pantai kat mana nak cari kan? Paling dekat pun kat PD kan?

So layan ajerlah tasik kat Putrajaya ni

Alamak! Haziq pak tak nampak...

Besarnya mummy sekarang ni...ada apa-apa ker?


Cantikkan? pemandangan dari tasik

Blur plak gambar diaroang ni...

Anak bujang yg dah pandai berlakin ni

Cuba tengok legan Haziq..kering ajer..budak ni memang tak mau makan nasi tau...

Tapi kalau mee/bihun or keow taw ajer dia makan..susah hati mummy mcm ni..bila nyer nak besar?


Buat perangai ...

Boleh plak dia baring atas batu tu

Sejuk kot kat situ...

Lagi kita ambil gambar..lagi dia suka...siap gelak-gelak kan mummy lagi

Memang syok kan kalau anak-anak kita happy...kita ya susah hati pun ikut sama senang hati




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

AngahSayang2314 said...

sua dia dapat cuci mana kat tepi tasik..
siap lending lagi tue

.::Lynn::. said...

bestnya...

az rina a.k.a jaijina said...

iyelah, layan ajelah tasik kan..nak ke pantai mane ade kan..ok gak tu, heheh..

zura@iwan said...

wahhh..cuci2 mata kt tasek putrajaya...

ye la haziq kurus je skrg....buas kut ni...

pstt; ek ziela dh bbdn dua ke? hehe