Jom rempit budak-budak jom

Jangan ingat remaja ajer pandai merempit...budak kecik pun pandai gak tau

Masa makan kat KFC ni....KFC kat area rumah kita ajer...

Masa ni nak g jalan-jalan Putrajaya..sebelum jalan...kita isi perut dulu..pagi tadi mummy masak nasi lemak ajer..so tengah hari macam malas plak..so kita makan KFC ajerlah

Haziq nak merempit..tapi belum panas lagi masa ni

Dok tengok Danish dulu..mcm manalah gaya Danish nak merempit ni

Haziq memang suka sangat meniru gaya orang...kalau orang buat..mesti dia pun sama sibuk nak mencuba...kalau benda yg baik tak per..kalau yg tak bagus tu..merisau kan mummy ajer

Adik Dina pun sama...

Tapi Dina merempit ala-ala ayu gitu...nama pun girl kan? mestilah ayu kan Dina?

Hah! ni lah gaya mat rempit sebenar


Danish kurang minat motor..tapi kalau bab kereta..memang bagi kat dia...suka sungguh..

Kat rumah tok mummy tu penuh dengan kereta mainan dia ajer..bukalah cerita yg berkisar tentang kereta..memang tak bergerak langsung dia..apa yg dia minat sangat pun tak tau lah..




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

8 comments:

CiKaYu said...

budak-budak kalau 'merempit' gini mmg lah comey...

Cik Jue said...

biasalah budak2 baba mengikut orang memang nom bor 1..tapi betul kata rizziela..yang baik takpelah yang tak berapa nak bagus tu yang tak suka...

Fieza79 said...

hadoii..pndai nyerr merempit...!

Mentari Muncul Lagi said...

bahaya ni kecik dah pandai nak merempit hehehehe

NaDya Shah said...

hehehe....comeynye merempit cam2.. ni kalo polis nampak ni..dia pon xjadi nak marah..hehee

zura@iwan said...

ngeee....haziq jgn ikut yg bkn2 sudah le..hehe..

Azmi said...

tu la kan budak2 kalau ikut yg baik tak pe la takut nti yg buruk plak yg dia ikut..
mintak jauh lah kan....

mummysyafie said...

ni macam kepci kajang je. sebab kerap jugak bawak kids lepas gi klinik wong. kat sini orang tak baper ramai so ada privacy sikit