Jom karoke nak?

Dah penat main atas katil..diaorang punggah plak kat depan

Macam tak tau penat ajer budak-budak ni....main ajer kejenya

Padahal masa dalam kereta Haziq dah lelap.....boleh plak cergas ajer matanya bila dah sampai rumah teh...haru sungguh budak handsome ni

Nampak ajer microfon mak teh..tnegok tu..pandai ambil sendiri..

Walaupun wayer tak on..masih bersungguh-sungguh menyanyi..tak malu punya budak

Baru perasan..sound tak ada

Pandai plak tu...x ada sound...g cari & open sound....sapa lah ajer tu yer? kat rumah kita tak ada set karaoke ni....ni mesti kat rumah oni dia dok belajar kan? Oni pun suka berkaraoke tau...terrer lagi

Tengok tu..tengah test sound...

Dah start muzik

Tersengih-sengih suka bila muzik dah start

OH! penuh bergaya

Tengoklah tu...macam -macam gaya ader...tapi satu lagu pun mummy tak faham..eksyen ajer lagi....ingatkan lagu rock..rupanya..lagi IBU

Sampai bengkok badan-badan punya dok pulun menyanyi..

Hancur rupa ustaz dah...dah jadi mcm Uztaz Khill plak...

Danish pun sama masuk dengan Haziq...riuh rendah rumah mak teh dengan suara diaorang ajer....pengsanlah teh kalau esok jiran dia marah...bukan suara orang dewasa..budak-budak ajer...tapi...suara...tak tahan betul...nyaring masing-masing




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***










4 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

wah haziq, nyanyi lagu hape tu?

iqien said...

Wah!! pndi haziq nyanyi..Nyanyi lagi Maher Zain ker..Good boy..

zura@iwan said...

amboi...karok plak dia...sakan..ikut sapa la tu..hikss

Ietams said...

caya lah haziq!
isabella satu!!