Sepapat Haziq Irsyad

Sepanjang cuti 3 hari ni memanglah padat xtvt kita sekeluarga

Keluarga tok su dari Penang datang untuk shoping..so mummy kenalah jadi driver untuk mereka. So sangatlah bz sampaikan tak sempat nak berehat kat rumah sendiri

Tapi memang happylah walaupun penat sikit


Sepapat Haziq Irsyad

Balqis Damia, Haziq Irsyad, Irdina Qaisara dgn tok wan...Haziq sorang ajer lelaki kat situ..Danish merajuk tak mau bergambar sama

Haziq kalau dah bersama sepapat dia..habislah...mummy pun dia lupa...suka sangatlah dapat jumpa

Candid..

Masing-masing tengah dok layan perasaan....

Balqis dengan kakak...kakak semakin cantiklah..

Balqis, Haziq, Dina & maksu Edriana

Ni semua kat rumah tok mummy..kita berkumpul untuk makan tengah hari bersama..

Riuh rendah rumah tok mummy macam nurseri ajer..ramai budak-budak..tapi baru syok kan kalau ada ramai budak-budak kan?




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Ietams said...

ala comeynye amik gamba berderet gitu

echa said...

comel2 semuanye..........

az rina a.k.a jaijina said...

alololo, tomeinya budak² ni..

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

sonotnya haziq dpat jupe sepapatnya..sure riuh je kan