Eksyen tu penting tau....jom kita karok lagi

Ingatkan dah habis....ada lagi sambungan rupanya

tak bestlah nyanyi tanpa joget...joget mesti ada sekali

Tengah berjoget..ingatkan malu bila semua orang dok tengok....rupanya lagi naik shaik budak handsome ni

Lagu berduet plak

Memang sporting habis lah dua beradik ni...lepas lagu solo..diaorang berduet plak..sama-sama penuh semangat dok bernyanyi

Tarik! tarik!..jangan tak tarik

Sampai boleh masuk mic dalam mulut Haziq...Danish sampai nak terlentang dok tarik tinggi..piching jaga sikit yer...jangan sampai ke laut plak

Time Haziq plak feeling habis..


Penat dah....

Tapi Danish dok tarik lagil..Haziq dah letih dah...tapi tangan tak lepas dari mic tau...

Jenuh lah dok pujuk nak tengok tv....tapi diaorang buat tak layan ajer...tengah dok syok layan lagu.. Haziq minat sangat dengan lagu Stacy...GILA

Kalau dengar ajer lagu Stacy...bergoyang terus badan dia ikut rentak....bila azan pun tau plak dia ikut rentah azan..baguskan? dunia pun jaga...akhirat pun jaga :D




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***














3 comments:

awien said...

hahah...pandai yea...maksu dia masuk skali..

Mieja@Faiza Amir 2001 said...

hehehhehehe bijak-bijak....pandai nyanyi yerk.....:):) comel auntie geram:)

ciK mOt ©™ said...

salam...haziq sebaya la ngan anak kita si irfan tuu...

beza 2hari jek...irfan lahir pada 20 mac 2009