Jalan-jalan rumah mak teh Nora

Xtvt bila esok cuti..

Jalan-jalan cari makan kat rumah orang

Alah! bukan rumah sapa pun..rumah mah teh Haziq gak

Jom...

Kita sergah rumah mak teh

Baru sampai...semua orang pun macam baik-baik lagi...enjin belum panas  lagi ni

Tapi Danish dah suam-suam kuku..Dina dah start enjin...

Ni daddy sapa ni....anak kena dok tepi..yg si anak susuan plak yg dok celah kangkang..bagus betul

Sekarang ni Dina memang manja betul dengan pakngah dia...siap peluk-peluk tengkuk lagi...kalau nampak ajer Haziq tak dak..terus g kat pakngah..manja sungguh

Maksu yg dah lapar....

Lauk yg bakal disantap oleh kita semua

Memang syoklah....

Rumah pun besar & selesa..budak-budak pun happylah

Yg peliknya...Haziq biasanya kalau rumah orang dia malu-malu sikit....tapi rumah mak teh dia..hilang malu-malu dia..semua benda pun dia main..siap main dalam bilik mak teh lagi....

Nak tengok?

Jap g kita tengok sama-sama yer




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

echa said...

kumpul ramai2 cam gini memang best...merapatkan lagi tali persaudaraan...

Cik Jue said...

bestnye dapat kumpul ramai 2