Separuh bogel

Haziq kalau ada kawan..memang menjadilah perangai dia..

Pantang nampak D&D pegang botol..dia pun sama sibuk nak minum susu dalam botol gak..kalau tak ada geng...botol tu duduk la situ....langsung tak diusiknya...

Dah minum susu...habis basah baju tido...dah la baju tu warna putih...dah kena salin...

Sebab mummy memang rajin sangat nak naik atas..biarkan lah dulu ...anak separuh bogel...hi hi hi

Tengok tu..apa aksi dia pun tak tau..tak malu ek?

Kawan baik Haziq..ikut ajer apa yg Danish buat...

Ada kalanya menjadi..adakalanya tak jadi..siannyer

Danish suka buli Haziq tau..

Mentang-mentanglah Danish lagi besar dari Haziq...tapi dia memang sayangkan Haziq..suka main dengan Haziq...manja dengan ngah & pakngah juga

Saya yg kesejukan..

Tengok tu..berebut tok mummy

Haziq memang manja dengan oni ...tapi bila jumpa tok mummy...Haziq pun sangat manja...

D&D plak memang menjeles ajer keje diaorang kalau Haziq dok dengan tok mummy...sama sibuk nak dok sama...tak per..bukan ramai pun cucu lelaki...diaorang berdua ajer..yg lain-lain semuanya cucu perempuan..

Kasi sayang lebihlah dengan cucu lelaki kan?

Ni dengan maksu yg suka perasan sendiri

Nak cover line..tangkap Haziq suruh bergambar sama...sian Haziq..terpaksa dalam rela..padahal hati geram ajer nak kejar D&D bermain..maksu memang suka kacau daun





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

zura@iwan said...

sonok ada cucu laki kan..sbb cucu pompuan dh ramai...hehe..

ziela pgkat mak ngah jugak ek?

Rizziela said...

Zura..
Ha ah..ziela no 2 belah ziela..belah hubby no 1 la :D

Ogy said...

awww cekciinyaaa haziq...tu pakai diapers ke tu? biruuuuuuu

Rizziela said...

Ha ah anti Ogy....
Haziq pakai Cloth Dryper warna biru....dia x pakai pampers sekarang ni :D

Amy Syaquena said...

salam..

sonok tok mummy kan boleh main gan cucu...

Rizziela said...

Anti Amy,

Yerlah..kalau boleh hari2 dia nak dtg rumah..bawa cucu2 dia dtg main dengan Haziq