Jom kita berbasikal rendah

Jom kita bersiaran dari Putrajaya..masih lagi kat sana selepas mandi manda...kali ni kita main basikal plak...tapi masalahnya tak ada plak basikal untuk budak-budak baya Haziq & Danish...

Kita tengok ajerlah apa yg ada


Haziq seronok dapat lepas bermain kat padang yg besar ni

Kebetulan plak orang pun x ramai...syoklah dia...berlari ke sana sini sementara tunggu daddy sewa basikal

Ni lah basikalnya...

Boleh duduk rehat ajer atas basikal ni...break kat tangan ajer...

Maksku naik dengan Dina....berat gak maksu kata sebab Dina kan berisi orangnyer...leguh nak pangku & kayu basikal ni....nasib baik Dina dok diam
Daddy dengan Haziq.....

Relax ajer Haziq dok atas daddy...yerlah..x payah kayuh kan..memang lah relax kan Haziq?

Ceh! nak jeleskan mummy konon..mummy tak heran lah....

Lama gak...dapat main basikal ni....

Sewa RM5.00 untuk 15  minit..kira puas gak lah diaorang dok pusing taman ni..

Kesian Danish..nak gak merasa naik...

Maksulah jadi mangsanya.....kayuhlah selagi boleh kayuh..

Pandai Danish..lepas ngorat maksu...dia g ngorat pakngah plak..nasib baik Haziq dah turun..merasa lah naik dengan pak ngah plak...

Lepas main....dah! jom balik....cuaca pun dah gelap ni





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

~aSHa~ said...

seronoknye aktiviti gini..kat mana ni?


tapi penat tak kaki mengayuh gini..

Rizziela said...

kak asha..

Kat putrajaya kak...menurut kata hubby lenguh gak..saya x naik pun..malas nak kayuh

Azmi said...

wah2 bestnya dpt jalan2...

DYLA said...

mcm menarik je naik beskal ni. putrajaya precint brapa ni? nak try gak la. =)