Berzikir dalam kereta banyak kebaikannya


Dah macam cerita Qalesya plak Haziq ni

Haji Haji Haji Haziq Irsyad

Sebab dah 3x g Mekah

Dalam kereta pun masih sibuk dok main tasbih

Tengok tu..dia duduk atas apa? sesuka hati dia ajer....tapi tetap nampak cute ajer pada pandangan mata mummy ni

Huh! kasut tak tanggal ek bila dok dalam kereta...

Sungguh kusyuk dok mengira biji tasbih...

Oni kat sebelah pun dia buat tak layan

Sekarang kalau naik kereta ajer...asyik sebut..nak kang..nak kang..(nak dok belakang)

Baru perasan yg mummy dok snap gambar dia

Masa kejadian ontheway nak g tengok orang sembelih lembu ni

Kita g tengok & hantar oni ajer....tak tunggu pun...sebab oni nak menolong..kita balik beraya rumah tok mummy plak...petang nak g kat Shah Alam plak rumah adik susuan Haziq AIsy...rindulah..dah lama mummy tak jumpa Aisy




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Cik Jue said...

alhamdulilah sejuk hati...

Amy Syaquena said...

salam..

alhamdulillah sejuk je hati ibu yang mengandungkan dan sejuk juga mata yang memandang...

Rinna said...

Comeinyaa..Haziq.. ngan jubah dan tasbih.. :)

mummysyafie said...

comelnya dier berjubah mcam tu..eceehh...suka untie tengok