Jom beraya kat Baiduri plak

 Lepas  tengok lembu kita t erus  g beraya kat rumah tok  mi...kita  makan ketupat dengan  rendang  ayam plak  kat rumah tok mi

Haziq  tengah  bersolat

Lepas solat  kita  race kereta plak..

Alamak! macam mana  nak  drift ni..tayar  dah pecah  plak

Bukan  saja boleh main  kereta...dia boleh repair kereta  gak...tp  ni  semua kereta Danish ...Haziq mana  bawa  mainan bila berjalan

Tengah berceramah...tengok tu..mummy  sampai  terlopong dengan ceramah  Haziq..memang berbakat  betul  lah  Haziq ni  kan?
Tak  habis  lagi  ceramah...kali  ni  ceramah dengan  maksu plak

Habis  dah  ceramah

Memang syok tengok  gelagat Haziq..tapi  sepatah  pun orang tak  faham  apa yg  Haziq cakap...

Gaya  dah  ada...mulut pun boleh  tahan bising....bolehlah  kalau nak gantikan Dato Fadzilah Kamsah



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

yanti isa said...

ala comeinya Ustaz Haziq ni .

Jiey^Mien said...

Hehhehe..
Haziq Kamsah..
:P

~HaiRiZaN~ said...

hehehe.. dh pandai la haziq