Suasana di Pagi AidilAdha 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

Tak sempat nak g solat raya pun. Daddy & Haziq bangun tido dah lewat...mummy dah siap kemas rumah tapi hero berdua kat atas masih sedap berdengkur..

Naik atas...anak beranak ...sepesen ajer kalau tido..

Last-last g rumah oni ajerlah...

Sampai-sampai terus makan ketupat...yerlah..kat rumah kita langsung tak masak apa-apa...kita g makan umah orang ajerlah kan? Katakan raya..haruslah beraya sakan


Haziq berjubah

Oni bersemangat buatkan jubah untuk cucu kesayangan dia....

Haziq dalam usaha nak buat "peace"

Jari masih keras...tak boleh gak nak puat peace

Imam muda nak bersolat...

Suka benar dapat pakai jubah ni...berlari ke sana sini
Pandai plak tu..langsung tak gaduh nak buka tasbih or kopiah..pakai sampai kesudah...

Terpaksa buka baju dulu..nak makan kan?

Kalau tak buka baju..mau kotor baju tu sebelum keluar beraya...

Bukannya dia makan sangat...sibuk dengan camera..usung ke sana sini..penuh gambar yg Haziq ambil...abstrak sungguh kretiviti Haziq ni..

Jom beraya

So lepas kita makan-makan kenyangkan perut...kita akan ikut oni g sembelih lembu...kat kampung nek Zara...dekat ajer pun kampung tu..

1st time ni Haziq nak tengok lembu kena sembelih....Lembu pun 1st time nak kenal Haziq..




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Cik Jue said...

comelnye..selamat hari raya haji....

mamalieyna said...

waah comelnye haziq berjubah..bygkan kalau makan berbaju jubah tu..ngee..ngeri..hehe..sweet!

selamat hari raya!

tini said...

ala ala tomei nye..nak buat satu la untuk abang umar :p

Mentari Muncul Lagi said...

Comei la haziq pakai jubah ..cute miut sesangat heheheh.. nanti nak pinjam jubah bole hehehehe...