Apa korang buat tu hah?


Apa yg korang dok buat ni?

Melompat-lompat atas katil mak teh

Mentang-mentanglah rumah mak teh korang..bukan main lagi

Tak pernah pun mummy ajar main atas katil orang....

Tengok tu...bukan main semangat diaorang dok melompat atas katil

Haziq lah start dulu...bukan main lagi...

Macam tau-tau ajer lah tu rumah mak saudara..main belasah ajer...

Kalau tak tutup lampu..sure tak turun...so tutup ajer lampur...berderet-deretlah kuar dari bilik tu

Sapa paling happy kat atas katil tu?

Tengok Haziq senyum lebar ajer..bukan main suka lagi..kalau kat rumah tak merasa la nak main atas katil macam ni....

Nak lompat...lompatlah kat bawah..

Katil bukanyer tempat main yer anak-anak....tempat tido tau





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Deqna said...

syoklah tu main lompat2..
kat rmh sendiri tak leh buat.. terus wat kat rmh org lain.. hehehe bijak2...

LYaFRINA said...

hehehe,,, syok dia main lompat2 dgn geng2 dia tuh

echa said...

ala mummy nak buat kat umah mummy x kasi,haqiz buatla kat umah mak teh..ambk peluang tu hehehehe......masing2 muka semua happy giler.

Rizziela said...

Deqna,
Tu la pasal..patutnya buat kat rumah sendiri..rumah orang jangan

Lyafrina,
Tu la pasal..dapat kawan terus suka hati...

Ecah...tu la pasal..nasib baik rumah mak saudara..kalau rumah orang..sure kena marah