Yang keletihan


Haziq sekarang dah tukar angin...asal petang ajer..sure dia tido....bila tido ajer sure hari dah petang...

Mungkin penat main kot....siang langsung tak tido...asyik tido ajer...

Masa ni belum betul-betul tido ni..masih mamai-mamai lagi..mata pun bukan rapat sangat tu.....tapi dah kira mcm tak larat nak angkat dah la tu

Habis terlentuk...kejap ajer dah terlena...

Langsung tak sedar walaupun dah sampai rumah

Lega..semakin besar semakin senang nak bawa Haziq balik & pergi ke rumah oni..tak nagis-nagis dah macam dulu..kalau tak..jenuh la mummy....letih nak pujuk





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

zura@iwan said...

haizq siang dia main la tu...tu ptg dia letih sgt...sian dia..

Kerikil Kehidupan said...

comelnya haziq masa dia tidur....