Dalam Panggung Wayang


Dah lama tak tengok wayang.....saja ajer kita g tengok wayang kali ni..sebab maksu nak belanja kan..rugi lah kalau tak g ...

Haziq terujalah nak tengok...coz Danish pun ikut sama...

Bulat mata Haziq

Mula-mula macam takut sikit..yerlah..masuk-masuk dah gelap gelita..iklan plak kuat giler..mau tak terkejut budak handsome ni

haziq share kerusi dengna Danish...tapi tak lama pun..separuh masa kedua dah duduk dengan mummy..cari susu

Sempat lagi bergambar kan?

Haziq bulat mata sebab flash kan....Danish siap tolok muka maksu yg dok dekat dengan dia...Memang Danish anti dengan maksu dia..tapi yg dok bawa berjalan pun maksu gak..apalah Danish ni..muka tu memanjang masam bila nak bergambar..tak mau senyum langsung

nasib baik dapat seat paling belakang..so tak la kacau orang bila dua budak ni nak berdiri lah..nak panjat kerusi lah...kalau dok kat barisan depan sikit..sure dah kena bising dengan orang belakang kan?




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

alah, sonot haziq tengok wayang..tang mata bulat tu, cute banget haziq..

AngahSayang2314 said...

wah.. best tue.. tengok wayang angah lama tak tengok

AngahSayang2314 said...

wah.. best tue.. tengok wayang angah lama tak tengok

~aSHa~ said...

wah lama tak tgk wayang...kali terakhir masa setahun yg lepas...erkg lamanye

zura@iwan said...

wahhhhh....haziq pandai dh tgk wayang ye...ehehe....dia x kaco ke ziela?