Bergaya sebelum tengok wayang


Sementara nak tunggu maksu sampai...kita posing dulu kat Alamanda Putrajaya...

Walaupun posing sorang-sorang...Haziq layan ajer

Tak peduli langsung orang dok lalu layang sambil tengok dia...senyum ajer bila orang tegur...kelakarkan?

Selamba

Haziq dengan trade mark dia..kaki bersilang..muka tengok tepi ok...handsome :D

Ok...kita tengok depan plak..

Nak suruh dia tengok depan pun jenuh kena tunggu tau..dok aim ajer..bila tengok ajer camera..terus snap..baru lah dapat muka dia...

Haziq dengan daddy

Memang ala-ala manja gitu anak beranak ni...Haziq kalau bergambar..ala-ala manja memang terrer...tarik baju daddy tau suruh dekat dengan dia...

Dengan mummy plak

Touch lagi pipi mummy...tapi awatlah muka mummy semakin tembun ek? bilalah nak kurus balik macam dulu?
ada petua tak nak kurangkan berat badan yg semakin naik ni?




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

annfrendly said...

alahai.. cutenye haziq..
pandai posing..

:( ann tade petua.. sebab ann pun tengah mencari petua..hehe..
ni tengah giat berdiet...

AngahSayang2314 said...

eh alamanda ada wayang ye... angah sendiri pun tak perasan heheheh.....

Ogy said...

petuanyaa ialah = diet diet diettt...exercise exercise exercise...hik3...moh kita sama2.....

IDAZS said...

cutenya haziq posing. tengok cite ape tu???

nadia said...

cumilnyeeee haziq silang kaki... =)