Sate Kajang


Balik dari Majlis Bestday Syura...kita terus ke rumah tok mummy....nak lepak kejap

Lepas maghrib baru kita balik ke Kajang

Daddy dah mula lapar semula...so nak masak macam tak larat ajer...daddy belanja kita makan satay...lagipun memang dah lama kita tak satay kan...walaupun rumah amatlah dekat dengan rumah kita

Sampai-sampai ajer kat Medan..orang masih belum ramai...kalau awal-awal bulan ...mesti penuh tempat letak kereta....

Kedai satay kajang yg kita singgah. Haji Samuri punya yer

Haziq tengah tunggu air....memang kuat minum air tau anak bujang sorang ni

Muka mummy yg sangatlah x cantik...penat sangat kot kan?

Suasana kat Medan Satay Kajang...lengang ajer..orang tak ramai sangat

Banyak meja yg kosong...

Memang puaslah makan satay malam tu...Haziq sorang pun dah habis 2 cucuk tau..

Anak mummy memang pandai makan satay tau....tak ada orang tolong pun..dia sendiri yg makan ...mummy cuma tolong naikkan daging tu naik atas ajer..takut terjolok tekak dia plak nanti





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

**sHiKinn** said...

lama tak mkn sate kajang haji samuri tuh..bila la agaknya sy nk sampai KL pula..ehee
akak..salam kenal..