Tingginya dia

Tinggi tak Haziq?

Memang suka sangat kalau orang angkat dia tinggi-tinggi..

sibuk bebenor nak pegang daun. Macam lah Haziq tu dah besar macam daddy...


Sebab kasihkan anak...daddy sanggup angkat anak untuk pegang daun idaman hati Haziq..

Haziq apa lagi....layan perasaan lah kejap main daun tu..suka...

Jejaka di sebalik daun

Lengguh gak tangan daddy tau...9.3kg ..dekat sekampit beras tu kena angkat...tapi demi anak tersayang...daddy kenalah buat gak...tak rugi daddy....boleh kasi naik lengan tu...

Sibuk dok mengira daun

Sekarang daun dah tak ada...Oni dah kasi clear dah semua daun-daun tu...tak larat hari-hari nak sapu kat depan rumah kan...so ni lah daun yg terakhir ada sebelum selamat dikebumikan....Haziq tengah dok pujuk daun supaya jangan sedih-sedih....serius tu muka dia

Memek untuk si Daun yg akan meninggalkan Haziq...

Cute ajer....macam sapa???



Dah selamat...

Macam senyum yg dipaksa ajer Haziq...tak iklas ek nak senyum kat mummy?





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

alyyani said...

hehehe cute je gmbr last tuh. budak mmg suka dilambung2 kan? :)

Rinna said...

Alahaii comeinyaa...budak2 mmg suka kalau dilambung2 gitu..ngekek2 dia ketawa.. :)

AngahSayang2314 said...

comei jer bila haziq cenyummm

Rizziela said...

Memang pun..kita plak yg x larat nak angkat dia selalu