Aku yg cemburu atau masa yg cemburu or ko yg cemburu? siapa yer?

Hari ni terasa lambat sangat masa bergerak ek?

Kenapa?

Mungkin suasana persekitaran aku yg langsung tak best?

Betul kot..

Kalau kita melalui hari-hari kita dengan ceria dan gembira..terasa masa cepat sangat berlalu

Tapi

Bila kita terpaksa menghadapi hari-hari yg sangat menyakitkan hati...masa terasa lambat bergerak

Kenapa aku sakit hati?

Cuba tanya pada orang tu...

Dia tau jawapanya...

siapa orang itu?

Orang itu pasti tau sapa dia yg aku madsudkan..

Sorry...tapi itu apa yg aku sedang rasakan..

Harap jangan terasa hati walaupun aku memang terasa hati dan amat terasa hati

Kalau boleh lari...dah lama aku lari...padahal aku memang boleh lari...boleh sesangat

tapi kenapa aku malas lari? sebab aku rasa malas

bila aku nak lari?

Terasa macam dah tak lama lagi aku mesti nak lari...

Kemana?

aku pun tak pasti...

Korang tau ke ?

Kalau korang tau aku nak lari ke mana

Tolong bagi tau yer

Pleaseeeeeeeeeeeeee





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

maziah said...

why kak ziela...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pg shooping will releze stress.. tak yah beli pun takpe..cuma window shoping

rynas said...

naper stress ni?

Rizziela said...

Ma, tension..sebab sesuka hati ajer dia nak tersentap..tak tau apa salah..tersentap..agaknya kalau umur dah banyak memang macam tu kot kan? suka sangat tersentap..cakap dia ajer yg betul..orang lain x mau pakai walaupun dah terang2 dia yg salah kan..

Mama Amana&arif...tu la..ingat mcm tu gak..tapi kalau dah masuk mall nanti..sure habis RM gak ...tak boleh tengok ajer...geram

Rynas..
tu lah...pasal orang sekeliling..kalau dah lemak mcm ni lah..suka sangat tersentap sesuka hati...kalau sikit-sikit tak per..ni sekali tersentap...menyampah betul...tak sukalah..