Senyuman Manis dari Insan yg memang manis

Memang betul orang kata...senyuman tu mampu merubah suasana yg suram menjadi segar & happening..


Senyuman di pagi hari dari Anak tersayang

Walaupun nampak macam tak berapa nak iklas..tapi mummy tetap suka..bukan senang nak tengok Haziq senyum tau...kira dah baguslah Haziq senyum pagi-pagi hari macam ni...handsome sangat

Bila sebuat ajer smile...dia buat muka....mulut ajer ternga-nga sikit..

Jadilah ..buat bekalan mummy nak g keje kan sayang?


Masih muka yg sama.....

Dah la mummy..penatlah nak kerap senyum...

Surrender Haziq sebab asyik suruh smile ajer...letih kot..tu la ..lain kali ikutlah cara mummy...asyik tersenyum ajer bila jumpa orang :D tu yg tak letih bila orang suruh senyum

Paksaan lagi

Dah nampak macam anak cina plak Haziq waktu ni...manan muka mummy ni Haziq? katakan anak mummy..tapi rupanya more to tok ayah & uncle cik..ish! confius mummy


Aksi memikat jiwa

Memanglah..macam nak gigit-gigit ajer si bulat ni..muka ajer bulat..badan boleh buat gitar..kurus ajer tau

Haziq punya berat tak sampai pun 10kg..umur dah setahun setengah tau..orang lain dah lebih 10 dah...mana nak naik beratnya kalau asyik main ajer..tido & makan memang kurang ....tak tau nak buat macam mana dah...





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

masaklemakrebung said...

ala ala... makin cute teruna nih... geram tengoknyer.. umur umur cam haziq ni mmg best layan kerenah dia...

tini said...

ni pagi2 hari mummy dah bawak g playground ker? besh besh!

shi3la said...

bebudak makin besar memang makin kurang makan tapi banyak plak main nyerrr..kalo dapat main tak makan pon takper...kenkadang geram dibuatnyer..

eh awalnyer ko bawa teruna ko pegi playground...

Ietams said...

makin ensem la dia..

berat tak cantik takpe, janji sihat.. itu yg penting..
kalu gemuk tp tak aktif pun bermasalah juga..