Sibuk


Budak handsome ni sekarang memang agak susah untuk bawa makan kat luar. Memang dah terasa kesusahannyer..mana tau dia nak dok senyap..ada ajer keje dia nak buat...

Mummy dengan daddy makan pun x kenyang. Terpaksalah kitaorang bergilir-gilir makan untuk memastikan anakanda tercinta selamat dari ancaman bahaya yg x tau dari mana datang



Antara benda yg boleh meralitkan Haziq

So bila agak penat nak melayan Haziq berjalan sana sini..mummy dengna berat hatinya terpaksalah bagi diari mummy kat Haziq...bagi sebatang pen..so ralitlah sikit si handsome ni...bolehlah mummy makan dengna aman sekejap..

Budak ni sekarang pun dah x tak makan sangat..susah betul nak bagi makan. Tapi bila makan dengan tok mummy ...laju ajer dia makan..mungkin nak makan beramai kot..kalau kat umah..makan dengna mummy daddy ajer..x syok

umah tok mummy ada Danish & Dina...maksu & pakcik pun suka kacau gak kalau tok mummy suap makan budak-budak kecik ni...mummy pun kadang-kadang joint korum gak makan bersuap dengna tok mummy..terasa macam jadi budak kecik balik ajer ...













***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

tini said...

haa.. dah blh bg adik buat kawan tu :)

Mentari Muncul Lagi said...

Emm a..ah ntah2 Haziq nak adik tu wat kawan .. hahahaha

AngahSayang2314 said...

ermm kalau macam tue Kak zie bole la tambah 1 lagi hehehe