Bersama cousin tersayang


Haziq sangat rapat dengan cousin Haziq si Danish & Dina. Haziq panggil Anish...& Nina....

Kalau pergi rumah tok mummy ajer..mesti Haziq akan lupa dekat mummy dengan daddy..Yerlah..ralit dok main dengan cousin ajer..ada ajer benda yg nak dimainkan...selalunya dia akan main kereta dengan Danish la...Danish kan Hero kereta..penuh satu bilik dengan kereta mainan dia ajer..Trademark kereta Danish plak ialah..mesti tayar kereta sebelah hilang...itu mesti kereta danish


Tengoklah Haziq dok layan Danish main kereta..tertonggeng-tonggeng dok tolak kereta...baringlahlah..duduklah..meniaraplah..semua aksi ada.. memang happy tengok Haziq main kereta.

Kalau kat rumah memang Haziq tak layan kereta..Asyik dok main ball ajer..ball kecik..ball besar..semua ada kat rumah tu...



Dah penat main..dok lepak nak ambil gambar plak...tang mana ada Danish..tang tu gak la Haziq nak duduk...tengoklah gambar atas....sibuk nak duduk atas kaki danish...tak peduli dah adik dina...main terjah ajer..

dalam ramai-ramai tu...Haziq ajer yg nampak besar kan? Tapi sebenarnya Dina lagi berisi tau..kuat makan anak dara sorang tu ..Haziq memang x suka makan plak....

Tapi bila kat rumah tok mummy..nasi gaul dengan kicap + kuah kari pun Haziq bantai..kat rumah jangan harap..mummy siap masakkan sup lagi..pun Haziq tak layan..bubur nasi lagilah x pandang..tapi bila rumah tok mummy...semua pun Haziq sebat..heran betullah Haziq sorang ni




 



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

Mentari Muncul Lagi said...

Wahh seronok haziq dapat main2 ngan cousin dia..