Baju boy

Suka bebenor kacau mummy tau budak handsome ni. Bila dah besar..lagi besar akalnya..

Kalau dulu-dulu..dia just tarik ajer baju yg mummy dah lipat..tapi kali dia dapat akal baru...buang semua bakul mummy jauh-jauh..lepas tu tido atas timbunan kain yg mummy nak lipat..siap gelak-gelak lagi..mcm nak gigit ajer budak comel ni..


Macam mana mummy nak lipat baju ni sayang? Dah la baju dia basuh sebab minum air sampai basah baju-baju..lepas tu jeles plak bila mummy nak lipat baju...karang mummy lipat dengan Haziq sekali baru tau...tengok tu..bila kita suruh bangun..dia jelirkan lidah lagi.. ingat comel sangatlah tu ek?





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

~aSHa~ said...

lagi disuruh lari dari situ lagi dia main2 kan..ehehe budak2...gitu la..

az rina a.k.a jaijina said...

cam echa gak, kalau nak lipat kaen kene bagi dia tido dlu..kalau tak kompom kain tah kemana-mana..

AngahSayang2314 said...

al tak salah kak ziela haziq bole tolong kan??? heheheh

Rizziela said...

asha..tu la..kita larang macam disuruh2 plak kan?

jaijina, nak tunggu Haziq tdio..alamat x berlipatlah kain baju tu semua..dia tido nak berpeluk ajer dengan mummy dia..tu yg payah tu

Angah..tolong sepahkan bolehlah