^AdA GaYa Tak ^


Ada  gaya  tak  Haziq macam budak besar? ni gambar masa Haziq  teman  daddy  main bowling kat  Metropoint  Kajang. Ampang  superbowl....

Asalnya macam  malas ajer nak ikut...tapi  kesian plak kat daddy..so paksa rela ajerlah ikut daddy...walaupun baru balik keje..janji nanti lepas game daddy belanja makan kan?



Haziq berposing.

Ini kira 1st timelah Haziq masuk dalam bowling centre...bukan main takut lagi dia. Siap peluk mummy. Rapat giler lak tu..bila try nak letak bawah..x mau..menangis minta dukong balik..apalah anak mummy ni

Yerlah..kat dalam tu kat bising..dengan orang yg ramai plak tu...takutlah Haziq....sejuk sangat kat dalam tu..sebab tu Haziq bersweater dan ber baju tido..handsome tak?











***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

AngahSayang2314 said...

kak ziela ada gaya macam akak la.. hehehe

az rina a.k.a jaijina said...

ade gaye lah, hehehe..boleh jadi pemain bowling negara ni, lawan shalin nnti ye..

Rizziela said...

Angah..ada ker??

Azrina....Haziq tak minum bowling :D Haziq minat bola ajer :D