Letihnya


Haziq kalau dah ada kawan memang tak layan dah makan minum. Tido pun tak layan. Asyik nak main ajer kejenya. Bila dah malam baru teringat nak cari mummy..tu pun ada maknya tau..bukan cari sebarangan ...


Cuba teka apa yg Haziq dok tengah buat tu? Suka hati bila dah puas..siap boleh tersenyum lagi..daddy kalau tengok sure rindu bangat kat hero dia sorang ni. Maniskan senyuman Haziq?

Haziq memang menurun daddy..payah betul nak senyum..kalau dapat tengok senyuman diaorang ni..memang rahmatlah







Dah puas...sambung main lagi yer...sibuk...yg orang lain elok ajer berbaring depan tv...Haziq sibuk dok main CD daddy tu. Nanti kalau rosak mummy tak tau yer..mummy tak bertanggungjawab yer daddy..

Kawan-kawan tak layan Haziq main..Haziq layan main sorang-sorang. Bila ajak tido..tak nak plak..so biarkan ajerlah



Masa ni mungkin dah rasa penat kot..sibuk gak nak baring atas toto mama ina. Sambil tengok tv..dok guling-guling gak atas toto tu..mata merah dah..tapi masih nak melawan gak..tak mau tido..




Last-last terbongkang gak bila mummy dah settle tukar CD & baju. Terus layan tido dengan adik Dina. Yerlah legalah tido dalam air cond..tadi mummy lupa on..so mungkin panas..x selesa kot..tu yg x mau tido..

tapi tido nya tak lama..coz bisingkan dengan tv ...pakcik sibuk nak tengok CSI ..suara tv plak bukan tau pelan..habis anak buah terjaga..bila dah jaga...xtvt pun bermula semula...








***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

AngahSayang2314 said...

kak zie kalau anak akak sama jer macam angah tolong kemas mengemas gak fuhh pantang kalau umah sersih pasti dia tolong selerakkan lagi tapi kan kalau dah letih sama jer

Ietams said...

ape lagi.. isi minyak kat mummy la sekejap² bila haus tu.. hihihi