Bedak


Handsome ni memang tak tahan panaslah..Sekarang ni kat belakang tengok Haziq dah naik ruam kecik2 tu..merah ajer..siap bergaru lagi Haziq kalau panas..sian sangat

Mummy beli bedak Agnesia tu untuk legakan ruam tu..bukan untuk tabur satu rumah tau sayang..tapi bila dapat ajer bedak tu kat Haziq..habis..satu rumah dia taburkan...

Kat dapur dah putih dah...Haziq tabur waktu mummy dok ralit memasak...tak sempat lagi nak mops..sapu ajer dulu...


Tengok tu..asyik sungguh dia dok main bedak tu..sampai mummy ambil gambar pun dia tak perasan..

Pandai plak tu buka penutup..kita tutup...dia buka..kita tutup dia buka..last-last ambil sorok belakang-belakang..meraunglah kejap..lepas tu dia lupa..main ball kejap..lepas tu mesti jumpa balik bedak tu...pandai betul Haziq dok cari kan?





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

echa pon kene ruam2 kat badan die..owh, sapu ngan bedak agnesia ye?

boleh geng ngan echa, dia pon suke maen tabur2 bedak..tapi kite tampal ngan seletape, hehehe..

AngahSayang2314 said...

haziq tolong kemaskan rumah ngan bedak ye.... mummy pun 1 cian haziq pun nak gak main bedak eheheh

AngahSayang2314 said...

dia nak touch up muka mummy la ...