Miow Miow

Syukur alhamdullilah..sekarang ni Haziq dah x merap bila dok dalam car seat...siap boleh nyanyi2 lagi..kadang2 dok gelak sorang-sorang..apa yg kelakar pun x tau



Ni angin semalam..dok malu-malu miaw dengan mummy..picit hidung sendiri..lepas tu tutup muka..sebab malu mummy tengok Haziq ek...

Haziq macam nak selsema la mummy tengok..tak x cukup lagi ke vitamin C yg mummy bekal kan tu?






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

budak2 senang sangat nak kene flue ni..echa ni baru baik pas sebulan kene flue..

AngahSayang2314 said...

ye la kak ziela macam mana ye nak hilang kan anak selesema angah dah pening dah nie

Min said...

car seat... hehehe, kak min puas pujuk ayman, my 2nd boy masa kitorg br sampai UK dulu. sini wajib plk tu budak2 mesti dok dlm tu. diorang dah besa kat msia bebas dlm keta. mcm2 warning yg dikeluarkan...:)

Amy Syaquena said...

salam ziarah baca entry sambil follow,klu sudi follow balik ye...

kak zeila walaupun amy x de anak lagi tapi sikit2 amy tau gak la sebab kakak amy selalu buat..dia kata pas mandikan tue..meniarapkan dia tapi dalam dukungan kita la..pastue tepuk2 belakang dia tapi jangan kuat2 lak,.buat la dalam 5 minit insyaallah anak akan jarang kena selsema...anak buah amy memang jarang la nak tengok hidung berair..cuba lah ye

Rizziela said...

Az Rina, Tu lar....Haziq dah kurang kena..tapi bila kena..rimas plak saya dengar bunyi hidung dia tu..mcm susah benar nak bernafas..

Angah...yerlah..kita plak yg runsing

Kak Min,
So sekarang ni mcm mana? diaorang nak duduk tak dlm car seat? Nasib baik kat sini x paksa kan?


Hi Amy,
Mgkn boleh dipractisekan lepas ni