Si Kuning


Mummy dulu-dulu memang peminat warna kuning. Bila dah ada anak...belasah gak anak dengan warna kuning...warna merah pun mummy suka..nasib baik kulit Haziq masuk semua colour...tak lah pening mummy nak beli baju untuk Haziq

Tengok Haziq dalam kereta masa ontheway nak g Putrajaya. BUkan main seronok lagi dia dalam kereta...masa ni kita berhenti tepi Highway dok tunggu anti e'ein....so daddy keluar bercakap dengan uncle emi tepi jalan..so tinggallah Haziq dengan mummy dalam kereta...

bukan main suka lagi bila mummy buka lagu kuat-kuat...dengan-dengan Haziq sekali nyanyi sama walaupun satu patah perkataan pun mummy tak faham...tak per ... janji Haziq suka..yerlah..tido cukup..makan cukup..mestilah hati seronok kan?

Dah besar tak nak dok depan dengan mummy..berlagak nak duduk kat belakang sorang-sorang. Waktu kereta berhenti bolehlah mummy layan..waktu kereta nak gerak...x bolehlah sayang...bahaya..nanti kalau daddy emergency break nanti..sapa nak pegang Haziq?







***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Elyn said...

1st time jumpe haziq mamat ni mmg hensem!!! owh korang konvoi ek dtg umah aku. heheh thanks ek dtg

Rizziela said...

Handsome ker? Macam daddy or mummy ?

Ha ah..kitaorang konvoi 3 biji keta sekali...