Kaki Bola


Sian kat Haziq kan? Main sorang-sorang..makan sorang-sorang..x ada kawan..

Nak buat macam mana...Haziq kan x ada adik lagi. so main sorang-soranglah dulu..nanti kalau ada adik nanti..main dengan adik...


Haziq memang suka sangat dengan bola. Asyik nak main ball ajer kejenya. Kat rumah tu memang dah banyak ball yg mummy beli. Ikutkan hati mummy nak beli lagi..tapi daddy dah bising. dia kata buat semak rumah ajer...Haziq kalau ada 20 biji ball pun..20 biji tu gak lah yg dia nak main..bukan tau main satu-satu..

Orang main ball kat tempat lapang..tapi cuba tengok Haziq..bawa kerusi pun dia boleh main ball.. Yang tak tahannyer..dia boleh berbaring bawah kerusi layan TV..ingatkan kenapa..tapi memang saja...dia memang suka duduk bawah2 benda yg tinggi..

Kalau mummy daddy makan..Haziq main bawah meja..siap baring lagi..meniarap la..sambil2 tu mata dok tengok tv...apa akal dia dapat pun tak tau...oni pun dok mengadu pekara yg sama..





Cuba tengok Haziq dok konker bola..semua bola dia nak main..mentang2lah rumah tu luas..habis semua dia kuarkan..Jangan nak simpan waktu dia main..marah tau..

Buku tu hari2 mummy kena simpan. Ada dekat 20 kali kot dok mengemas buku-buku Haziq...bukannyer  Haziq nak membaca..saja..ambil buang kat sana..buang kat sini..bila mummy mrah..baru datang..bawa buku kat mummy..suruh mummy bacakan..lepas tu..campaknyer buku tu kat merata-rata..

Tu baru ada anak sorang. Macam mana kalau mummy ada ada 5 orang????????????





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

Amy Syaquena said...

comelnya dia...(",)