Budak-budak IT


Budak-budak IT sekarang memanglah. Dahlah lappy daddy bawa g Melaka. So mummy tak boleh nak online kat bawah. Bila naik atas..ramai plak la yg sudi menemannya. Kalau teman ajer tak per..ini tak....

?
?
?




Cubalah tengok..semua sama sibuk. Ada yg nak pegang mouse lah..ada yg sibuk nak taip lah..ada yg sibuk nak panjat kerusilah..habis tu mummy nak buat apa???

Dah lah line streamyx giler.kejap ada..kejap x ada..bila ada....sibuk plak nak berkongfu dengna insan-insan comel ni...jawapnya x boleh gak nak online dengan tenang..last-last mummy turun bawah layan tv lagi syok...










***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

ibu WaWa said...

anak2 abad ni dah semakin bijak. kecil2 dah tengok komputer.