Pesta Durian


Pesta durian betul ni

Memanglah sekarang ni musim buah durian..nah..ambik ko..makan lah puas puas...

Ni masa kat rumah paklang la ni..kat semenyih... wan teringin sangat nak makan durian, ambil..paklang p beli kat kawan dia kat belakang Tesco Semenyih tu

Makan lah sampai puas...

Semua ni RM60 ajer

Harith kena baca doa..malu2 lah

Tapi kalau kat rumah.

Allahumma..HummaAllah...amin

Doa makan versi Harith Hafiey

Pakcik dok paksa dia baca doa before makan

Tangan dah ready..tapi malu sebab orang ramai dok tengok

Dalam hati dah tak sabar ni nak makan durian...pakcik plak kacau

Harith sekarang ni dah jadji geng pakcik Hasrol dah

Nak makan durian pun nak makan dengan Pakcik....

Ngendeng pak cik tu...tangan sentiasa nak melekat dengan pakcik 


Buka makan..buka makan..tok wan yg jadi tukang buka durian...

Daddy tak makan durian..so dia duduk kat depan tengok tv ajerlah

Ini lagi santai makan durian...

Orang makan duduk ajer..dia siap sampai baring2 atas mummy untuk menghayati kesedapan durian tu...

Aniq Hakimi

Ini budak bukan tau makan ..tau nak main ajer

Siap ajak2 abang main dengan dia..ball..ball..

Cute lah Aniq ni

Memang tak habis durian tu semalam....

SIap tok mi bawa tapau balik rumah lagi..mummy tak mau la...nanti takut budak2 demam plak...makan durian banyak sangat...biarlah paklang & maklang yg makan puas puas :D



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

syawalsimpsons said...

heaven kan dapat makan derian ni..mmm..kat umah ni mak ngan sue je yang kana...termasuk budak tecik izz tu...en asbeen n syawal tak makan..mmm..sayang tu

Zura@Iwan said...

mmg pesta ha..
byk tul durian..hehe