Isi dalam


Musang King

Hari tu tak puas kan makan musang king..kali ni kena beli sendiri plak

Ambik ko...sebiji RM40

Isi durian

Tapi tak sepuas makan yg hari tu punya..yg ni isi x berapa nak terangkat..tapi lebih sedap dari D24 la


9 comments:

Nur_cahayamataku said...

YaAllah kak,musang king memang sedap.. sekali makan, sampai teringat2. beli yang da siap kopek kak, murah sikit compare beli sebiji terus.

ifa said...

Dah nk mkn tu harga tolak tepi je akk janji sedap

Qhaifa Nur said...

sebijik 40 hinggit...musang king katakan...geramnya tengok

Myra Jay said...

Sedapnyaaaaa ;)

UMIE SUE said...

alas periuk tu mmg warna biru

Kakzakie said...

Kalau masih tak puas lagi Zie... beli lagi!! hihi... Zie ni macam kakaklah selagi tak puas beli dan beli lagi...:)

izan mama mia said...

wah mahalnnye

Elyn Sani said...

Dr pregnant smp la dh beranak ni aku tak mkn2 lai durian weh! Teringin betul.

Zura@Iwan said...

wahhh kuning isi dia..

rm40 ye sbiji ziela?
tingin punya psl kan..