Bersama cousin


3H kalau dengan budak2 memanglah suka... Terutama Harith Hafiey

Tapi kalau ada orang yg lagi besar layan diaorang ..lagilah suka...jadi mcm babby balik la perangainyer...tu yg diaroang suka sangat dengan Maksu Ati tu..kalau balik kampung ajer mesti cari maksu ati..yg maksu ati pun tak senang duduk kalau tak jumpa twin

Kembar 3?

Eh...kembar 2 ajer ...tp nampak mcm kembar 3 kan?

Ini anak buah sepupu tau Haziq...

Kira mcm anak buah Haziq gak lah..bukan adik Haziq

Suka Haziq nak menyakat Azalea... Budak yg tak nak kat orang langsung...

Nur Aisyah Azalea ni anak kepada adik sepupu mummy...kiranya 2 pupu Haziqlah kan..silap plak jadi anak buah..hihihi..confius mummy

Azalea x mau main dengan abang Haziq

Malulah abg Haziq... kejar ajer adik tu..


Dapat gak nak gambar degan bb kan Haziq?

Comel tau Azalea ni..geram betul tengok mata dia..tapi tak mau kat orang tu yg buat geram sangat..nak melekat dengan ibu ajer

Seronok ajak bb main2..melayan lah abang Haziq

Si Kembar jelous tau..tu yg dekat dengan mummy ajer

Sebab mummy nak dukong adik tak bagi..bagilah can...mummy pun nak gugurl gak...

Next....



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

7 comments:

syawalsimpsons said...

seronoknya bersama cousin tu

- said...

seronok bila dapat melayan kerenah budak2 kecik nie

wantie said...

biar dorang rapat sesama kazen. nanti bila dah besar lagi meriah

Sidratul Muntaha said...

melayan budak kecik memang best..
tpi yg tak bestnya bila memasing start kelahi
huhuh...
sabo jelah tolong lerai
tak sampai 5 minit gaduh balik
haih

Masya said...

meriahlah dapat main sama²...

Zura@Iwan said...

aha la ziela..
mcm kembar 3 ank2 ziela ni..

mcm irfan la..mak saudara rajin layan dia..

sonok kalau blk kg..

Nafira usof said...

pandai masing2 melayan gegel.
x de nak menyakat yer~