Cheras Central


Jalan jalan cari pasal

Dulu orang panggil Plaza Phoenix..tapi sekarang dah tukar Cheras Central

Jom jelajah walaupun bukan buka semua lagi pun

Pemandangan dari tengah2 mall... luas & nampak cantik kan

Suka anak anak bebas berlari.. orang pun blm ramai lagi kan


Ini yang menarik

Hiasan chrimas.. Haziq suka sangat

Antara kedai yang dah buka

Tak banyak lagi...banyak yg tengah renovation...

Nampak mcm menarik..harap2 kekal lamalah mall ni.. tak payah dah nak ke KL kalau nak shoping2 bagai2... letih nak hadap jem

Tapi masalahnya..parking susah gak...x banyak parking sangat...



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

9 comments:

msredcheesecake said...

baru bukak ke...sunyi je

Zura@Iwan said...

mall baru buka ye,,.
sng la nnti ziela nk sopping
dkt ngn umah ke?

Anonymous said...

br pegi smlm kak..siap grab 1 handbag en hubby blanja hihi..tp byk xbuka lg kan

mama lieyna said...

Ooh baru ye, ada rezki bleh jln2 sini.. lapang lgi ek, takde org sangt..

Masya said...

mcm tinggi .. mcm luas jer.. jenuh nak berjalan ni.. org pun tak ramai...

aTieYusof Family said...

Cantik juga Cheras Central ni..boleh singgah kot klu kmi balik Kajang nti..hehe

Fiza Rahman said...

Owh...dah tukar nama yer. Dah lama tak ke sana.

UMIE SUE said...

dah buka ye....wahhh besar betul..depan rumah su je ni..su kat kem polis depan tu

PUANSTOBERI said...

eh. da buka yer..