Selamat Tinggal Pangkor


Sambung last cerita pangkor

Ini masa nak balik...terbalik plak..bila nak balik lagi ramai orang masuk Pangkor..yerlah..sambung cuti dari Krismas to weekend kan..patutlah ramai

Punya panjang berbaris nak naik fery sampai ke tempat nak keluar nun..memang ramai sesangat..nasib baik masa kami sampai tak ramai mcm ni..kalau tak masak nak tunggu naik ferry dengan anak2 yg suka berlari..

Bukti ramai tak ramainya orang

Boring masa dalam ferry nak balik pun tak ramai orang..

Sempat lagi kami bergurau senda..bercium ciuman..opss...

Mummy & Haziq

Jangan tangkap kami..

Kami ibu & anak

Manja sangat si Harith ni

Melentok sebab tak dapat kiss mummy...geram ek?

Hafiey melayan perasaan...air laut yg cantik sangat..hijau2 kebiru2an

Lama Hafiey dok tenung air laut ni...

Cantik sangat

Pemandangan dari kampung atas air..

Ferry singgah kejap ajer kat sini nak ambil penumpang lain

Suasana dalam fery waktu balik

Masih tak ramai orang kan?

Hafiey masih setia kat sini lagi

Dok menghayati keindahan alam.. Harith muka dah bosan nak kelaur ferry

Haziq plak teruja ferry dah sampai

Tak sabar nak keluar tu

pie pie Pulau Pangkor..nanti ada rezeki kami sampai lagi

Memang nak repert lagi..cuma bila ajer tak pasti lagi :D





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

9 comments:

Nafira usof said...

Ooohhh.. tetiba rasa nak pergi Pangkor jugak.. bestnye pergi pulau~

Dkna Abza said...

dkna tak pernah sampai pangkor lagi

Elyn Sani said...

Lama gile x jejak sana!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

bye2 pangkor =)

aTieYusof Family said...

Bye-bye Pangkor..lain kali boleh dtg lagi kan Ila.. ramai juga yg beratur nak naik feri tu..

Lily@MamaZaraZareef said...

wahh..bestnye.ke pangkor eh time cuti pjg arituh..saya dh lame sgt tak gi pangkor..last gi masa anak dara itupon tak pernah overnite..ngan husbnd n anak2 lom pernah smpai lagi..>_<

LYAfrina said...

seronoknyer ke pulau pangkor.. lya x pnh jejak lagi kaki kat pulau2 ni..kecuali pulau pinnag.. hehe

Gieyana said...

Wahh bestnyer..bab comolot tu x boleh thn tu..sy pon slalu wat cmni ngn anak..x pernah g pangkor lg. myb sbb dok penang kot rs x teringin nk p..:)

ayut said...

Ayut pegi pngkor gak aritu honeymoon..haha :)