Kelapa bakar, Kuala Selangor


Ini cerita kat Kuala Selangor lagi

Selalu kita dengar cerita pasal cendol bakar..sekarang ni mummy baru tau kelapa bakar...kalau dari Pangkor..jumpa Kelapa Bakar dulu baru jumpa Cendol Bakar plak

Kami singgah ajer..bukan apa..sebab bukan senang lagi nak datang kan..so kita rasa apa yg jarang or tak pernah kita rasa

Yang best ..siap ada drive thru lagi kelapa bakar..mcm cendol bakar gak

Kami tengah drive thru

Ingatkan boleh siap cepat.. sama ajer..kena tunggu gak..

budget mcm kat Mc Donald plak kan

Ini la rupanaya..

Opss..ini bukan kelapa bakar..ini cendol kelapa..

Lupa nak ambil gambar Kelapa bakar.... dah habis

Sedap gak cendol kelapa ni.... cendol digantikan dengan isi kelapa


Sign board drive thru

Oklah...

Lain kali kalau nak ke Pangkor lagi..bolehlah singgah minum kat sini.. dah tau port yg baik untuk singgah



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

baca dua tiga kali
kepala bakar..kepala bakar..
sekali...
kelapa bakar..
ahahhahhaa
adoi..

Kakzakie said...

Kelapa bakar ni boleh dijadikan ubat Zie. Bagus utk elak sakit kepala katanya. Tapi kalau dah campur ais tu ubat tekak dah jadinya - sedap!!

syawalsimpsons said...

menarik tu

ayut said...

Ni dr klang ea pjlanan?