Lepas Mandi


Anak anak memang jarang nak mandi dengan daddy..tak tau la pasai apa..nak kata daddy garang..tak plak..ok ajer..

Ni mesti sebab daddy x bagi mandi lama lama kan..

Macam pakai ikram ajer

Lepas mandi kat bilik mummy..semua bergerak dalam satu barisan.. menuju kebilik masing masing.. hahaha..nama ajer bilik diaorang..tapi tidurnya dengan mummy gak...

Tapi semua baju ada dalam bilik diaorang...tak sekali dalam bilik mummy

ada 2 bilik yg jarang digunakan..so kita jadikan tempat stor and stock barang anak2...kalau tak nanti ada plak yg nak menumpangkan...

bahaya tau

*Sempat ajer mummy ambil gambar anak2 yg kesejukkan tu kan*



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

10 comments:

msredcheesecake said...

cuti ke?
bestnya spend time ngan anak2

Kakzakie said...

Mandi kalau bertiga tak ada 'pengawas' mesti tak boleh jadi ni. Baik-baik 10 minit boleh jadi 2 jam:)

Zura@Iwan said...

nnti bsr sure tk mau tido ngn mummy dah kan...

kalau zura plak..ank suka Baba dia kasi mndi..sbb Baba dia layan lama dlm bilik mndi..haha

mama lieyna said...

Alolo... cute jer bertuala berbaris ..hikhik...

AnneRaini said...

anak sy pulak selalu mndi dgn ayahnya. Kalo mndi dgn sy xdpt nak main2.

ayut said...

Sempat lg snap gmbar beratur tu yer...hahaha

Fiza Rahman said...

Comel jer memasing kluar dari toilet ☺☺

mil_ifa said...
This comment has been removed by the author.
mil_ifa said...
This comment has been removed by the author.
Myra Jay said...

Hheee, comel je sesama jalan beratur macam ni :D