Gembira bila anak gembira


Sabab hari mummy berdoa semoga anak anak mummy sihat dan membesar dengan sempurna sebagai anak soleh & berjaya di dunia dan akhirat

Bila anak anak sakit..sakitnya lagi mummy nak menanggung...sian tengok anak anak yg tak sihat...anak anak mummy jarang demam or sakit2 lain melainkan asma yg tak hilang hilang lagi..tapi alhamdullilah..semakin kurang

Nampaknyer..Hafiey & Haziq macam dah terkawal athma attact nyer..tapi Harith masih lagi kerap kena attact yg membawa kepada admitted ward..

Memang susah hati..macam macam dah bagi makan..tapi masih ada lagi

Semoga Allah melindungi anak anak mummy dari sebarang kesakitan dan kesengsaraan
Tengok tu..muka happy anak anak

Hilang segala penat & strees kat office..

Rasa macam nak telan balik ajer budak dua orang ni

Harith tu macam nak gigit ajer mata, mulut..hidung..dagu...gerammm

Hafiey control handsome..mummy suruh buat giomi

Rasa kembar ajer tengok Harith Hafiey tersenyum

Lega..anak anak membesar dengan sempurna dan bijak

Doa mummy sentiasa menggiringgi anak anak untuk membesar dengan sempurna dan berjaya...


HaziqHarithHafiey



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

10 comments:

izan mama mia said...

semua anak lelaki kakak saya ...asma waktu kecik..mmg selalu kena .. tak boleh silap makan... tapi...makin dewasa.. asma itu terus hilang...

aTieYusof Family said...

Moga anak2 kita diberi kesihatan berpanjangan dan membesar dgn baik..amin!

Deqna said...

betul tu, memang tak sanggup tengok bila anak demam atau sakit... kalau boleh biar lah segala kesakitannya kita yg tanggung kan..

Kakzakie said...

Bila lihat mereka ceria lega tapi bila demam nak buat apa pun serba tak kena...

Zura@Iwan said...

Ameen..
semoga anak2 kita dberi kesihatan yg baik..

alhamdulillah astma hafiey & haziq dh berkurang...inshaAllah harith akan baik gk tk lama tue..

ziela ada kasi dorang mkn shaklee ye?

Amanda Suria said...

makin besar dah diorang kan....sama macam my niece..dah tinggi sangat2..baju kakak dania masa kecik pun dah boleh pakai dah....

Umi Nazrah said...

salam singgah. anak saya kembar perempuan, baru 25 bulan. memang best tengok ragam anak kembar. semuanya nak dibuat kalau salah sorang tu buat ^_^

Nafira usof said...

betol tuh.. kalo anak2 sihat.. kita pon senang hati kan~

ros_reeza said...

Ros pun doakan moga anak2 akak sihat selalu :)

ayut said...

Moga ank3x akak trud membesar dgn sihat dan bijak yer..ayut tmpg happy jgk ;)