Bila dah panjang sangat cutinya


Bila cuti panjang sangat..dah tak ada kerja..memang dah jadi macam2 la kat rumah..

Mummy jadi masterchef yg terkeluar diperingkat awat...

Anak anak jadi sampai tak tau nak main apa...

Daddy biasalah..depan tv ajer


Mummy main masak masak...

Walaupun dalam pantry tak ada barang.. cheff suruh ambil 4 jenis bahan ajer utk masak..so perah otaklah nak masak apa.. hihi

Ini lah hasilnya..sebab tu terkeluar awal ....sebab x memenuhi creteria langsung

Cencaru bakar kesukaan anak anak
Sayur stim 
Sup telur + kentang

Walaupun terkeluar... habis semua..mummy angkat basuh pinggan ajer..tak ada baki lagi dalam pinggan tu

Ini kerja anak anak

Tudung saji mummy pun jadi depa buat main..

Konon2 duduk atas banana boat kot..

Cuba teka..siapa yg ada dalam tudung saji ni

Ini pagi esoknya plak

Nasi goreng campak campak

Ada ikan bilis, sotong & hotdong...

Pun clear gak...agaknya sebab duduk dalam rumah ajer..tak tau nak buat apa..perut lapar..sedap tak sedap...semua kasi habis ajer

Ini lunchnyer plak

Telur dadar
Sup tauhu lembut
Sotong goreng tepung magic
sambal sardin

Jimat tak?
Jimat sangatkan?



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

Zura@Iwan said...

ziela..
licin tu ank2 n suami mkn..
mmg sedap la..
msk gini pon dh selera taw..

Elyn Sani said...

Kalau licin semua mmg inilah yg menggembirakan!!!

izan mama mia said...

kalau licin semua tuu..takkan tak sedap kot..terlalu sedap ler tuu

Masya said...

cuti panjang sgt amir pulak moody ketadika... kene pujuk dulu ..

msk mcm ni klu lapar semua pun sedapp hihihihi

Khai♥Rin : anies said...

alamak...trs lapo tgk nasi goreng tu

aTieYusof Family said...

campak2 pun sedap menu nya.. janji anak2 suka..hehe