Mee Banjir Tanjung Karang

Sedapnya mee udang banjir

Ini mee Udang Banjir kat area nak balik dari Pangkor sebelum Kuala Selangor. Dekat area Tanjung Karang... Memang sedap

Kuah dia pekat and sedap la.. x sama dengan mee udang yang lain

Cuba tengok udang2 dia... memang sedap kan?

Ada 7 ekor udangnyer dalalm tu..dah la besar2 plak tu..memang puas makan udang ajer ni

Mummy makan kepala udang ajer..

Yang lain2 semua Harith & Haziq yg makan..suka sangat diaorang dengan udang tau

Tak mahal pun..1 mangkuk RM7 sahaja...

Suasana dalam kedai makan tu

Ramai kan? tak tau dari luar or dalam kampung ni yg datang makan

Kebanyakkan makan mee udang banjir & nasi goreng udang

Sign board Mee Udang




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Cik Puan Rara said...

wow terliurrrr.pg pg dh nmpk makanan sedap.

Kakzakie said...

Oh sebab itulah udang dia banyak Zie. Dah restoran dia pun diberi nama mee udang banjir... bestnya. Terliur kakak dibuatnya:)

Masya said...

pernah lalu .. tapi tak pernah pun makan kat sini ...

syawalsimpsons said...

adoi sedapnya

Nafira usof said...

banyak yer udangnye.. besar2 plak tuh. terliur plak tengok.. sedapnyeee!