Merah Merah Hafiey


Tak tau la apa yg tak kena dengan kawasan bibir Hafiey ni

Habis naik merah merah..mcm alergic pun ada

Mummy risau HFNM ajer

Tapi dah check kat tangan dengan kaki..tak ada plak naik mcm bintik2 merah ni...tengok dia pun mcm x gatai...tapi mummy risau ni

Oni kata mungkin elergic udang kot

Habis tu selama ni dia makan udang..ok ajer pun

Tengok tu..

Merah & tebal kan

Ada sapa sapa tau tak kenapa naik macam ni?





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Fiza Rahman said...

Siannya. Ada alergic apa2 lah tu kot. Smoga cepat sembuh.

mama lieyna said...

Ish teruk jugak nmpk tu, cer tanya doktor la.. sian dia...

Myra Jay said...

Adehhh siannya tengok..
Allergik ke kak? :)

ayut said...

Tebal tu..akak xbwak ke klinik ke?cian plak tgk ye..