BB besar


Teringin nak jadi baby semula la tu

Habis barang barang masa baby dulu diaorang buat main..

Ini semua gara gara makteh & mak lang pulangkan barang2 diaoranglah ni

Mummy pinjamkan kat makteh & maklang sebab diaorang kan ada baby..twin dah besar..tak guna pun..daripada simpan ajer..lebih baik gunakan? tak la rugi masa beli hari tu


Hafiey sibuk dengan walker dia

Langsung tak mau main benda lain..sibuk dengan walker..dah macam budak kecik ajer kan?

Nasib baik muat nak masukkan badan dalam tu.kalau tak macam mana?

Baju habis kotor sebab minum susu coklat dalam kotak tu..


Harith gunakan carrier ni plak sebagai mainan dia

Siap gelak2 lagi sebab carrier  bergerak2 kan..suka

Letak depan tv sambil tengok katoon..memang kelakar la anak anak ni




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

Nad MamaZN said...

Sel otak sedang berhubung la tu
Jap lg apa plak yg dorg guna utk bermain

Zura@Iwan said...

biasa la ziela..
time bb tk plak duk ha..
bila dh bsr..pakat nk main
habis rosak arr..

izan mama mia said...

hihih..mereka sedang mengulit kenangan tuu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Rizziela...tinggin nk dok balik lam tu :)


p/s;Utk harga promosi pemanggang ajaib..rizziela blm pm k.atie kat FB(kak yang) atau email jer..azatie_sayang7071@yahoo.com.my

Nafira usof said...

masa kecik tak paham keseronokkan naik bendealah tu semua yer.
dah besar nih paham lah sonok ke tidok. tu yang siap boleh gelak2 tuh. :)

ayut said...

Baby besar...haha..dlnt bdn semua kecik2x..muatla lg.klu x ptah dh semua ye..