Tepung magic... Jom cepat dapatkannyer


Lai lai

Stock Tepung Magik dah sampai

Macam pisang goreng panas ajer...kejap dah tinggal sikit ni


Petang semalam baru sampai


Ini belum terusik

RM10.00 sahaja untuk 1 bungkus dengan berat 540gm



Taste of Magik

Senang.. untuk goreng ayam, udang,sotong,bayam,cendawan, dan mcm2 lagi

Tak perlu tambah apa2 lagi...boleh salut terus...

Tapi kalau nak goreng cendawan goreng tepung..boleh salut dengan telur dulu

belakang ni ada cara penggunaannyer...

Nak?

Nak?

Nak?

017 253 5848 untuk Tepung magic anda hari ini



4 comments:

Hanie(SHMA) said...

mesti best..

Fiza Rahman said...

Sis, tajuk entry tu TELUNG ☺☺

Macam menarik jer.

mama lieyna said...

Tepung pun dh ada magic skrg ye... hehe..

Masya said...

wahhh mcm menarik jer... nnt sy bg tahu.. tu no hp blh wassupkan..