Basikal konyot adik hafiey


Alahai Hafiey izzat

Baru ajer daddy belikan basikal untuk adik..basikal 3 roda gak..lagi besar & cantik lagi...

Ini gak yg adik berkenan...basikal pattern lama... walaupun comel..tapi mummy tak berkenan pun


Nampak ajer basikal ni..terus dia naik..siap bawa ikut mummy shoping lagi..

Bukannyer pandai kayuh lagi..tolak dengan kaki ajer..tp berkenan sangat dia dengan basikal ni



Dok tolak dengan kaki..

Berjalan plak basikal tu dengan Hafiey



Bagi lori kesukaan pun tak mau

nak gak naik basikal tu..


.
Abang abang dok pujuk tinggalkan basikal

Kena marah & jerit lagi.... Hafiey marah sebab abg2 suruh dia turun dari basikal tu...

orang dah syok naik basikal..disuruh turun plak..memanglahl nak cari pasal
Layankan  ajer..tapi sampai kaunter..cakap x mau ambil..mengamuklah Hafiey...

Tak sapa suruh cari pasal..main nanti kejap ajer..kat rumah tu dah penuh dengan mainan diaorang ajer...udah udahlah adik





3 comments:

ct shah said...

budak2 mmg macam tu.main kejap jer kan.sebb tu malas nak layan permintaan eryn nak mainan itu ini kat mana2 mall kitorg pergi.
by the way,sweet sgt tgk tiga org heroes ni pakai baju sedondon gitew

Ailyl Rozanna said...

Sama dengan anak saya.. kalau pergi bhgian permainan basikal jugak yg dia suka. Lepas tu dah naik tak nak turun -_-

Chuck Bartowski said...

Sis beli kt mana ye basikal tu.mcm berkenan la..