Hero Hero Tok Mi


Danish & Dina datang dari Pahang

3H ni memanglah sibuk nak g rumah Mak (tok mi)

Haziq la paling sibuk..sebab ada geng nak berlawan

Danish tu lasak & kasar.. Haziq sukalah..boleh main main

4 Hero cucu tok mi

Kurang sorang lagi ...Muhammad Aniq Hakimi...

Semua cucu tok mi dah ada 12 orang...coming soon lagi sorang

7 cucu perempuan...5 cucu lelaki

Gamatlah rumah

tengok..tu Haziq masa ni malu malu lagi nak main dengan Danish..tapi ikut ajer mana Danish g..Apa Danish buat..semua ikut..

Atas tilam tok wan pun korang belasah kan

Masa ni dah panas...

Harith yg satu masa dulu tak mau kat orang..sekarang dah tak ksiah..dah macam Hafiey dia ni..melekat ajer dengan sesiapa pun..Kejap dengan Mak..ni dengan mama plak

Danish sibuk nak tunjuk vidoe dia menari masa concert kat sekolah dia..

Danish tahun depan dah nak masuk darjah 1.. kejap aja masa berlalu..dulu Danishlah tempat ngah tumpang bermanja sementara nak dapat Haziq..

Dah banyak tempat dok usung dia berjalan..kira puaslah berjalan kan


Tengok tu..orang sibuk nak tengok Video dia.dia g tunjuk kat ngah plak

Masam ajer semua muka

Tiba tiba dalam kumbang..ada sekuntum bunga..

Nur Irdina Qaisara..anak susuan mummy...adik Haziq kakak HarithHafiey

Satu satunya anak susuan perempuan..yang lagi 2 tu anak susuan lelaki..semua sebaya Haziq Irsyad


2 comments:

Nafira usof said...

kalo kumpul cam nih mesti gamat rumah yer~ umah mak zura yanga de 3 cucu pon gamat cam 10 cucu. heheehehe

salam kenal yer~ folo sini jugak~

izan mama mia said...

meriahnya..mesti gamat