Macam sama ajer...Macam serupa ajer...Macam macamlah


Semua kata muka Harith sama dengan muka Danish...

Dulu pun mummy rasa macam tu..sama muka depa..perangai pun lebih kurang ajer

Tapi sejak dah besar ni..rasanya macam dah tak berapa nak sama rasanya..

Danish Rifqi baju hitam+ oren
Harith Iffat baju biru..

Sama tak?

Danish saja tau..buat muka macam tu...dah jadi lain plak muka dia..Harith plak malu malu bila nak ambil gambar

Dina sibuk ajer kat belakang tu


Ada persamaan tak?



Geram betul dengan Danish & Harith ni

Dah tau orang nak ambil gambar..lagi main2 ..

kejap mulut..kejap mata besar..Harith langsung tak mau tengok camera

Kesimpulannyer...

bentuk muka tak sama..

Danish jenis muka panjang macam papa dia..
Harith muka bulat macam mummy

Danish mata bulat macam mama
Harith mata stim macam atuknyer

Perangai..
Lebih kurang...tapi 

Danish jenis independent
Harith jenis manja

Terhegeh2 dengan gedik tetap sama....

Semoga kalian menjadi anak yg soleh dan berjaya dalam hidup Muhammad Danish Rifqi & Muhammad Harith Iffat...

Sepupu sepapat


1 comment:

aTieYusof Family said...

hah'ah lah muka nak sama.. InsyaAllah membesar dgn sihat & bijak:)