Bangi Gateway


Pantang orang cerita ada tempat makan yg best..mesti nak cuba

Kat Bangi kan tak ada Mall.. so bila dengar ada Mall baru buka..haruslah terjah kan

So kebetulan this week hubby cuti weekend..so kita jejalanlah..cuti terus memasak kat rumah

Waffer

Menarik gak..tapi x sebest kat Putrajaya la... mcm ni RM5.00

Ice Cream kat dlam tu..kat tengah2..sikit sangat ice cream dia..x puas makan


Menu

Nama booth ni ishaus

Nak sebut pun susah


Bena dia


Sebab baru buka kan..tak ramai orang pun

Lagi pun kedai2 banyak lagi yg belum buka

Boleh kira dengan jari..berapa kedai ajer yg buka..

Kami jalan2 dlm ni pun x sampai 10 minit..dah kelaur...tak tau nak tengok apa...semua nya x buka lagi



Cuba tengaok tu

4H beria ia nak mengorder...

Anak anak teruja bila nampak ice cream

Ish..nanti semput lagi baru tau...dah alam diaorang tak makan ice cream ni. .Harap2 tak ada apa2 lah... Sian diaroang..sesekali teringin nak makan ice cream

11 comments:

msredcheesecake said...

lama ak makan waffle... ngan eskem plak tu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedapnyaaa..

p/s: leh je join.. sebaiknya tahu info lanjut kan.. akk pm yui di fb ok =)

syawalsimpsons said...

aritu ada lalu kat sini..tp tak sempat singgah pon..hajat di hati konn nak menyinggah

::NureeN:: said...

hehe..
sama la kita, bg tau mana sedap sampai la haha

encikarman said...

cam sedap jer..

Zura@Iwan said...

mmg pantang dgr tmpt sedap kan..
sure nk try...

ya la..bdk2 ni
kalau ice cream mmg tk lps.
sian kan tingin nk mkn ice cream

mama lieyna said...

Sesekali anak2 nak pekena aiskrim kan, ok je..lepas gian.. hehe..

aTieYusof Family said...

sesekali bagi anak makan ice cream ok jgk kan..kesian kekadang bila depa minta..tak sampai hati kan...:)

~ NANA ~ said...

sedapnya tengok...sini kalau teringin sgt nk makan awaffle kena pegi A&W je la jawabnya...hehe

Wak Gelas said...

nmpk sodapp jerr.,eHHHee

Myra Jay said...

Sedap nampak waffle tu :)

Harap2 diorang ok, sekali sekala layan kak xpa kot