Anak mak or bapak


Jom kita tengok wajah wajah anak mak...

Walaupun semua anak lelaki..manjanya bukan main lagi..

Sama manja ajer depa ni


Mak dengan anak no 3 yg paling manja ni

Sebab dia kata diakan adik..so dia kenalah manja2 dengan mummy

Cutelah hafiey masa ni..

Alamak..budak baju merah ni mana gambar dengan mak?

Ini ada angin..kadang manja mak..kadang manja bapak..


yg sulong manja mak...tp tidur dengan bapak

Apa apa suruh mak yg buat..tp bila bapak demam..dia yg ubatkan bapak

kat situ mcm x adil kan?


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

12 comments:

msredcheesecake said...

sweet je anak laki manja ngan mak...hheee

LydSunshine said...

mungkin sbb mak dia sihat selalu kot. sbb tu dia tak tolong ubatkan mak dia.

Amanda Suria said...

memang kebiasaan anak lelaki akan rapat ngan mak kan....hehehehe

ayut said...

Hahaha..ankmak gan bapak la..ank dua2x ..hihi

aTieYusof Family said...

hihihi..anak sy lelaki sorang tu pun mmg manja... 3hero ni pun sweet je manja2 dngn mama...:)

NzA said...

alolo....comel jekan....Agaknya ank lelaki ni manja dgn mak kot...dr pngalaman akak ank pompuan masa kecik lbh rapat dgn ayah tapi yg lelaki asyik berkepit dgn ibu je......

Fiza Rahman said...

Anak lelaki selalunya memang manja ngan mak. Comel jer memasing ☺

Myra Jay said...

Hheeee, comel je 3 beradik ni..
Okla ada manja dengan mak, ada manja dengan bapak :D

lieyalatif said...

comel.... secomel maknye jugak...auwww!!

Mama Ezry said...

Opkossss le anak mak and bapak kan..kan..kan

cemomoi said...

soklan cepu mas time kecik2 dulu bila nak ajak balik kampung

aTieYusof Family said...

Manja dengan mak.. hihi..comel2 depa ni..:)